Yrnkrm sizinki elle hissetmek galiba herkes hareket olarak anlamış bende ellediğimzaman ilk öğrendiğimden beri elime geliyodu ikinci hamileliğim ilki sol tarafımdaydı bacağımı kaldırdığımda sol tarafımda olduğunu hisederim şimdiki tam ortada bende elleyince hisediyorum orda olduğunu kıpırdama değil elle hissetme olabilir arada elime gelmediğide oluyodu normal daha çok küçük bişey olcağını zannetmem bende 17.haftamı bekliyorum kıpırdaması için sabırsızlıkla :))