[silindi] Heycanlianne tabiki de olmaz. Dr.Banu Çiftçi’nin videosu var bu konu hakkında. Maydonoz düşüğe sebep olmaz fazla fazla yerseniz düşüğe sebep olur demişti günde 1 bağ yersen sıkıntı yaratabilir demişti. Sizin yediğinizden hiçbir şey olmaz
Sonay Heycanlianne ben tüketiyorum hergun olmasa bile gün aşırı tüketiyorum çok şükür bi zararını görmedim çokta seviyorum
Edirefp Heycanlianne benimde düşük riskim vardı ilk zamanlar ben salataların içinde falan hep yedim ☺ Abartmadığınız sürece sıkıntı yok
Heycanlianne [silindi] valla kusıcam elimde olsa çok az yedim ama benim düşğk tehlikem var inşallah bişey olmaz 🙁
[silindi] Heycanlianne yok hiç kafanıza takmayın boşuna hiçbir şey olmaz hiç kusmayında gerek yok bence 🙂
denizinannesiii Ben her sabah yiyorum çok sevdiğim için çok canım çekiyor herşeye de katarım şuan 9 haftalığız bi sıkıntı olmadı şükür.
ZeynepKara Haftada 2 ya da 3 kez maydanozlu omlet yapıyorum hamileliğimin başından beri bişey olmadı sizede olmaz herşeyin fazlası zarar hergün tüketmiyosun sonuçta
Melegimveben Heycanlianne biraz yediysen sorun olmaz canım ama dikkat et sancı yapıyor yedikten sonra bende 1 defa yemiştim salatanın içindeydi sancı yaptı bi daha yemedim
Asilduru O bebeğin dünyada rızkı varsa dünyayı da yesen bişey olmaz.ALLAHcc hayırlarla sağlıkla kucağımıza almayı nasibeylesin olmayanlara da tez zamanda versin İnşaALLAH