3425hl Merhaba hamile anneler ☺️ Doğum yaptım sonunda çok şükür 🤲 Hamileliğimin 7 ayı iyi geçti sadece kusmalarım vardı o kadar. 7. Ayından sonra sıkıntılar bir bir gelmeye başladı. 2 gün evde karın ağrısı çekiyordum sabah uyandım ve kahverengi leke ve kanamam oldu direk doktoruma gittim ve 1.5 cm açıklık ve doğum sancılarımın olduğunu söyledi ve direk yatışım yapıldı. 33 haftada böyle olmuştum. İlaçlarla iğnelerle durdurmaya çalıştık. 1 gün hastanede yattım neredeyse. Ve çıkışım yapıldı evde dinlenmemi hiçbir iş yapmamamı söyledi doktorun her an doğum yapabilirsin risklisin dedi. Ve annemin babamın evine gittim. Orada prensesler gibi bakıldım 🤭 Yemeğin çayın herşeyin önüme geldi hep yattım ☺️ 35+4te oğlum dayanamadı ve gelmek istedi. Gece 12 de suyum geldi. Ve hastaneye gittik apar topar yatışım yapıldı. Doğum sancılarım başlamış. Nstye bağladılar. Suni sancı takıldı. Doğumun normal doğum pozisyonundaydı. Bebeğim rahim ağzına kafasını yerleştirmiş. Gelmesini bekliyoruz. Suni sancı anlattıkları kadar da değilmiş bu arada dayanılmayacak değil yani. 1.5 gün kadar suni sancı verildi. Sürekli nstye bağlı olarak durdum ve açılmam 3.5 ta kaldı. Bebeğimin kalp atışları yavaşlamış ve suyum komple bitmişti. Bebeğimi enfeksiyon kapabilirmiş ani şekilde gece sezeryana alındım. Şuanda ikimizde iyiyiz hamd olsun🤲♥️❤️💓 21 günlük olduk bile ☺️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin anlatılması mümkün olmayan bı duygu 😍 Rabbim bütün hamile annelere ve doğum yapacak olan annelere yardım etsin 🤲 Sağ sağlim kucaklarına almak nasip olsun inşallah ☺️
Rabia59 3425hl Hayırlı olsun. Hayırlı evlat olur inşallah Allah bağışlasın. Darısı bizim başımıza daha 5 ayımız var. 😂 Bizde sağlıkla alalım kucağımıza prensesimizi 🌸
3425hl Rabia59 Amin canım inşallah çok sağolasın bütün hamilelere dua ettim o an Rabbim hepinizi kurtarsın sağlıklı şekilde inşallah 💓☺️
3425hl Egeymen amin canım inşallah ☺️ 2 kilo 420 gram kilosu. Hastaneden çıktıktan sonra 1.5 gün yattı kuvezde. Kan uyuşmazlığı olduğu için sarılık oldu ama şimdi geçti çok şükür 🤲