Dilara1234 bs_brk benim bebeğimde 6,5 aya kadar kızdı ama Erkek doğdu ben her zaman derdim erkek diye ve oldu 😂 tabi ben bilemem canım sadce tahmin 😂
Feyzazdra Sueda29 kız nee bu postu dün açmıştım bu arada demin doktoruma mesaj attım ailmee söyliyeyimmi diye oda bir kez daha teyit edelim dedi
Halimeege Dilara1234 agzindan bal damliyo doktor erkek dedi ama bir kere gittim pazartesi 3lu taramam var insallah yanilmistir ozele gitmistim kendi doktorum kiz desin diye dua ediyorum 😊