MrsAkkurt Benim ilkinde nişanım gelmiş ben tecrübesizliğimden kanama oluyo zannedip acele hastaneye gittim. İki santim açılma vardı hiç sancı yoktu. Hiç yürütmediler. Suni sancı vere vere 12 saat sonra en sonunda normal doğum yaptım. Suni sancı çekmesi çok zordu ama doğumu üç ıkınmada hallettik kolaydı doğum anı. İkincide ne sancı ne açılma hiç bişey yoktu kontrole gittiğimde doktor suyun sızıyo hemen yatış yapacaksın dedi. Ama ha bire yürüttüler hareket yaptırdılar, açılma hızlansın diye suyu patlattı doktor, en son bebek kanalda susuz kaldı risk oluşturuyo açılmayı daha da hızlandırması için epidural yapalım dediler. Epidural sinek ısırığı gibi bi iğne belden vuruyorlar. Sonra sancılar çok hafifledi kolaylaştı. Ama his kaybı oldu hiç ıkınma sağlayamadım. O yüzden alttan kesik atıp üstten hemşireler elle kolla bastırarak bebeği çıkardılar. İkincinin de sancısı kolay doğumu zordu. Sonuç olarak herkese tavsiyem doğal sancıyı beklemek. Hastaneye gidince onlar bi yolunu bulup çıkarıyorlar bi şekilde bebeği.