[silindi] biz yaptırmadık bazen sonuç kötü çıkıyo insan strese giriyo korkuyo ama doğunca bakıyosun sapa sağlam sağlıklı olabilir bu testlerin sonucu 100 de 100 doğru değil ki benim eşim istemedi her ne olursa olsun kabulümüz dedi bende yaptırmadım açıkçası