bejanne00 Merhaba Öncelikle zor hamilelik geçiren butun annelerin rabbim yardımcısı olsun. 10+3 deyim. Gogusumun koyu kısmının kenarlarında cok sayıda sivilce gibi su toplamış yuvarlaklar mevcut. Her ikisindede mevcut. Sizlerdede oldu mu?