Symnrdlkra benim sürekli böyle normal kasık ve bel bacak ağrısı var uyuyamıyorum inanki bazen sancı mı bu diyorum bebiş sert çünkü yeri daraldı kendini esnetmeye çalışıyor bebiş hareketli olduğu sürece endişe etme ben 4 haftaym böyle doğum belirtisi olsaydı emin ol bu zamana kadar doğururdum 32 haftalığım tecrübeli annelere sordum az zaman kala doğuma kadar devam edecek az kaldı sabret.