Bir haftadir folik asit kullaniyorum. Biraz gec kullanmaya basladim. Suan 3 aylik hamileyim. Bugun hafif ac karna aldim hapi hemen uzerine yemek yedim ve istifra ettim. Eczaneci ac veya tok fark etmez demisti. Normal midir bu ? Bebekle ilgili bir sorun yoktur umarim 😔