Aras_ve_Annesi1914 canım gebelik şekeri çok farklı bi şey açlık tokluk şekeri normal çıkan bi sürü insanda çıkabiliyo bu ve sadece şeker yüklemesiyle anlaşılıyo. Doktorun bilir tabi en iyisini. Ama o yapalım derse karşı çıkma allah korusun bebek o yüzden böyle kilolu olabilir sonradan sıkıntı çıkmasın ona göre diyet yaparsın. 🙁 Sağlıklı doğumlar diliyorum herkese.