Hirakrp 30haftanın üzerinde olan arkadaşlar bebeğin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz ben hareketlerini çok rahat hissediyorum bu dönemde ama böyle şiddetli denebilecek kadar daha nadir oluyor sizlerde nasıl 32haftalığım ben şu an.acaba diyorum o şiddetli olan tekme oluyor da az mı acaba bebeğimin tekmeleri
Dmlakkayaa Hirakrp ben de 32+2 yim. Gayet hissediyorum hareketlerini ama şiddetli bi tekmesi olmuyor canımı acıtacak kadar . Sadece gerindiğini döndüğünü hissediyorum ve tekmeleri normal
Vera18 Ben 34. Haftadayım canım artık tekmeden ziyade ileri geri hareketlerini gerinmelerini daha cok hissediyorum. Zaten ayakları gögsümün hemen altında bazen öyle dayıyor ki nefesim kesiliyor can acıtıcı bile olabiliyor.