Hdkdkdlek Arkadaşlar adetime 4 gün varken yani dün erken gebelik testi yaptım ilk 8 dk da çok silik ikinci çizgi çıktı. Bu sabahta normal gebelik testi yaptım fakat ikinci çizgi hiç çıkmadı .Bugun kan tahlili verdim ama sonuçları yarın çıkacak , erken gebelik testinde çıkıp normal gebelik testinde çıkmaması normal mi ?
hilobero Hdkdkdlek Normal canım bende adetime 4 güm varken bir gün önce normal test aldım negatifti ama içime sinmedi akşama erken gebelik testi aldım ve direk o çift çizgiyi gördüm çok şükür 🙏 Ertesi sabah kan verdim 17.05 çıktı 🤗
Hdkdkdlek Hdkdkdlek Bu dün yaptığım ovulasyon testi https://i.hizliresim.com/jqOV5g.jpg Bu dün yaptığım erken gebelik testi https://i.hizliresim.com/odWrgq.jpg Bu bugün yaptığım normal gebelik testi https://i.hizliresim.com/P7WPqb.jpg
Hdkdkdlek hilobero bende kan verdim sağlık ocağından ama yarın çıkacak daha önce bir kimyasal ve birde boş gebeliğin vardı o yüzden korkuyorum
Ecelif Hdkdkdlek canım erken gebelik testinde bile çok silik çıkmış ikinci çizgi normal kaset testte çıkmaması normal inşallah hayırlı sonuçlar ile yazarsın buraya
hilobero Hdkdkdlek Kuzum erken gebelik testindeki çizgiyi görmedim ben aşırımı silik, bendekinde gayet belliydi
Hdkdkdlek hilobero çok aşırı silik acaba sedefe ben mi öyle görüyorum dedim ama arkadaşlarımda var dedi ve ilk 5 dk da filan çıktı yani beklemedim
Ecelif Hdkdkdlek ayyyy daha çok yeni minnak 2 gün sonra yine kan ver cnaım inşallah iki katına çıkar değerlerin senin adına çok sevindim 🦋🙏🙏