Zehra34 Herhalde bu konuda şu an en kötü olan benimdir saçlarım tamamen dökülmeye başladı sıfır yani önünü alamadığımız için kazıttık şu an kaşlarım da dökülmeye başladı ve her şeyden soğudum artık. Başımda hep bone var eşim için sorun değil ama onun yanında sıkılıyorum bu durumdan aynalar düşmanım oldu resmen. Ve daha kötüsü artık bebeği bile düşünemez oldum psikolojim çok kötü kanser gibi bi görüntüm var.
hilobero Zehra34 Allah şifa versin kuzum neden o kadar dökülüyor ya ilk defa bu şiddette oluşunu duydum. Doktor falan bişey demedi mi
Zehra34 hilobero troidim çok düşük çıktı ondan olabilir dedi doktor ama endokrinde de tam net bi şey diyemedi doktor bebeğe zararı yok ama senin için riskli takibini yapalım hep dedi.
Nytheanna Mutlaka doktorla görüşmelisin benimde çok fazla saç dökülmem oldu ilk aylarda hatta saçımın bazı yerlerinde açılmalar bile oldu şimdi 6. Ayımdayım hepsi geçti hatta dökülen yerlerde geri saç bile çıktı canını sıkmamaya hamileliğinin tadını varmaya çalış herşey çok daha güzel olucak
Zehra34 Nytheanna durum böyle oluncaya değil tadını çıkarmak kendime zulüm ediyorum resmen. Dökülmem seyrelme şeklinde değil avuç içi gibi mesela tamamen dökülüyor