Gulsenerdem çok geçmiş olsun 🙁 öyle ekstra bi tarifim yok sadece sizi rahatlatmak için yazmak istedim. ben hamilelikten önce de grip nezle vs gibi hastalıklar için hiç ilaç kullanmazdım. İştahım kesilse de zorlardım kendimi sağlıklı şeyler yemek için, temiz hava alırdım dışarda, dinlenirdim. Bi söz duymuştum ilaçla iki haftada geçer ilaçsız 14 günde diye hakikaten doğru bana placebo gibi geliyo. Bitkinlik halsizlik ateş varsa fena 🙁🙁 en kısa zamanda toparlarsınız inşallah 🙏🏻