Tuuce7 Özel fotoğraf çekimi yaptırmayacaksanız o süslü püslü sabahlıklı takımlardan hiç gerek yok.
Hastanede üşürüm,ya da koridora çıkarken üzerime bir şey alayım derseniz ince ceket veya normal bir sabahlık işinizi görür.Ha hastanede üşüme olasılığı da çok düşük oluyor,çünkü lohusalıkta insana sıcak basıyor,terliyorsunuz.
Ayrıca seçimlerinizde kısa koldan yana yapmanız daha sağlıklı.Mesela benim el üstünden,bilekten damar yolu açılamadı,mecbur dirsekten açtılar.Eğer uzun kollu tercih etseydim doğum sonrası hiçbirini giyemeyecektim ya da kesecektik.
Sade ve rahat seçimler yapın.Dediğim gibi özel fotoğrafçıyla özel çekim olmayacaksa kokoş şeylere gerek yok.Ki ben özel çekim yaptırmama rağmen sade bir takım seçmiştim,assolist gibi olmak bana biraz abartı geliyor☺️☺️