Tubi3866 doğum yakın canım o zaman ben sabah gitmiştim gece doğum etmiştim açıklığım 1 cmdi ama sancım vardı hafif hafif doktor yatış vermişti inş allahım 1 avazda kurtarsın senide sakın kendini koyverme sancılardan dolayı son anlarda yorulmul oluyosun ama normal doğurmak çok rahat acısını unutuyosun şuan 1 haftalığız biz her işimi kendim yapıyorum nefesini iyi kontrol etmeye çalış çok güzel bi duygu yaşamaya çok az kalmış inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏🙏❤️