elifayse ben aldım canım bimden kullanıyorum gayet güzel çok para vermene gerek yok dış kılıfı falan yıkanıyor illa bebekte reflü olmasına gerek yok kussa falan gece tehlikeli olmuyor kafan daha rahat oluyor normal koltuğun üstüne falan koy yatır çok kullanışlı ben çok memnun kaldım koku falan da yapmıyor