Sermec Yamus 2 gundur bel agrısı başladı onun dısında iyiyiz artık harketlerde bellı olmaya başladı ama tabı sık sık ve güçlü degil 🥰nasılsın 20+1 olduk cinsiyetimiz erkek
Mujde- Yamus 20+3 günlüğüm sırtım ve bel ağrım var bu ara🤦🏻♀️ 17. Haftamdan beri hissediyorum hareketlerini. İlk gebeliğim,erkek bebeğimiz 🙃
_kubranurr_ Yamus bende de tuvalet skntısı oluyor gecelerı bıde sabah uyandımı kemıkelrım cok agrıyor
Yamus Sermec benim kizim geliyor geceleri sik uyaniyorum tuvalet ihtiyaci yuzunden herkezde. Ayni si olmuyo demek
ezoterik Ben bugün 21 haftalik oldum ama cok tuvalete cikiyorum geceleri ya bi de 2 gündür kasik ve bel agrim var hafif idrar enfeksiyonu mu var diye endiseliyim tekrar test yaptiricam bi de aksamlari asiri şişiyorum ne yesem patlayacak gibi oluyorum karnim da büyüdü son bir iki haftadir tuhaf geliyorum kendime🙈
minikmelegim_ Bel ağrisi vardi geçti sukur. Goguslerim çok agriyor uykudan uyandiğim zaman. Sanki uzerine bi yük binmiş gibi
Rainhn 21 haftalık oldum bel ağrım ezelden beri vardı sağolsun 😁 onun dışında bende pek hissetmiyorum daha ufakken daha cok hissediodum ama ayrıntılı ultirsan yapıldı keyfi yerindeydi çok kimil kimil değil sakin olduguna veriyorum hissetmemezligi😂
Yamus Rainhn kizinizmi oglunuzmu geliyo aceba erkekler daha kipir kipir oluyo diyolar ama benim kizim yérinde durmuyo masallah
ezoterik Yamus ya benim de kiz ama kipir kipir yahu özellikle sabah eeken saatlerde ve akşamlari geç saatte🙈yandik diyorum bize uyku yok herhalde doğduğunda
Yamus ezoterik evet bende y’andim diyorum buyuk kizim akilliydi karnimda doguncada akilli oldu a ma ogullarim karnimdada dogduklarindada hic durmadilar bu ablasina degilde abilerine cekecek galiba
asimyagmur 20+2 günlüğüm gece yatarken bel ağrım oluyor ve bu aralar boğazımda kuruluk çok oluyor gece gündüz o sıkıntım çok ve oğlum olacak ilk gebeliğim 🤰
Yamus asimyagmur bende de bogazda kuruluk var Amazon bence bebek le alakasi yoktur havalardandir diye dusunuyorum