[silindi]
İnşallah sağlıklada kucağınıza alırsınız yavrularınızı.Merak içinde beklemekteyiz bizde,ama sizin 13 haftanız nasıl geçti bende kusma belirtisi hiç olmadı şimdiye kadar sadece akşamları çok yorgun ve uykulu hissediriyorum 11 saat her gün uyuyorum genelde.