kader34 ben 36.haftamdayım sabahları aynı durum bende de başladı özellikle ellerimde parmak ucu kısmında ve tansiyonum da genelde düşüktür fazla ödemim de yok buna rağmen oluyor bu hafta sonu soracağım doktoruma ama sanırım endişe edecek bir durum değil son ayda oluyor böyle şeyler yani yorumlarda öyle yazıyor korkmamak gerek:)