İlk gebeliğim 🤰🏼 16. Haftadan bu yana hissediyorum . İlk günler minik minik seğirme gibiydi , sonra içimde kelebek kanadı çırpınıyormuş gibi bir his oldu yavaş yavaş güçlendi artık kendini bayağı belli ediyor . 3lü taramamıza bakan radyolog ne kadar da hareketli hiç durmuyor yerinde demişti 🙈 Bende keşke birde hissetsem diye hayıflandığımda bu kadar hareketi hissetmiyor musun demişti 😍 3-4 gün sonra kendini belli etti . Bazı zamanlar karnımın da hareket ettiği oluyor . 21+5iz şu an ❤ Bebek olabilir,gazda olabilir 🌸 Ammada uzun yazmışım 🤷🏼♀️