Rukiye2709 Hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 maaşallah kilosu iyimiş benimki 2900 sağlık ocagındaki utrasonda çıktı doktordakinde 2750 cıktı doktor minyon bi bebek olucak dedi iyimi kilosu bilmiyorum da sürekli muzlu süt içiyorum hiç Açıklığına falan bakılmadı Arada işte Adet sancısı gibi oluyor geçiyor düzenli deil yani