Apilhatice Kızlar bugün üçüncü gün sabahları yataktan çıkamıyorum ellerimin üst kısımlqrımda dehşet bir acı oluşmaya başladı bugün nerdeyse ağlıycaktım ellerimi düz bir şekilde tutamadım dakikalarca geçmesini bekledim uyanalı epey oldu ve hala agrım var ilk zamanki kadar değil ama yaşayan varmı bunu
Ozgemlym Apilhatice canım ben aylardır o ağrılar ile uğraşıyorum karpal tünel sendromu hamileyken oluyor dedi dr ve hiç bir çözümü yok bileklik takabilirsin doğumdan sonra gececek dedi bekliyorum bende bakalım son günlerimiz
Merryyyy Canim gecmis olsun ellerin mi agriyo el bileklerin mi. Eger el bileklerinse bende cok sık yasiyodum ve doktor damar sikismasi demisti. Benim suan hamilelikten kaynakli bacaklarmda uyusma oluyor cok sık blki senin de elinde olmus olabilir
Apilhatice Merryyyy parmaklarımdan bileklerime doğru nasıl bir ağrıdır bu ayaklarımda uyuşma oluyordu ama beni bukadar etkilemiyordu
Apilhatice Ozgemlym bende internetten baktım söylediğin gibi yazıyordu aynen peki napıcam böylece her sabahın zehir olmasıylamı uyanıcam 😔bileklik iyi gelirmiki hemde iki elim birden
Ozgemlym Apilhatice benimde ikisi birden kuzum bilekliği kullanamıyorum ikiside olunca sorun oluyo ellerimi kullanamıyorum cıkar tak sinir basıyo ama gece yatarken istersen tak sabit durur kuzum ben yapamadım ama sen de dene bi :)