Sabgul42 12+2 haftaligim bebeğimizin iyi geliştiğini nasıl anlayacagiz muz süt ceviz hiç yiyemiyorum zayıf doğacak diye korkuyorum sizin o zamnlarda bebeğinizin ağırlığı boyu nasıldı 🤔🥺
Deletedmom0423 Sabgul42 vitamin ilaçlarını mutlaka kullan decaviti falan kaşar peynir ye ballı süt iç ilk üç ay sorun değil ztn ama kendine iyi bakman lazım bebeğinin zayıf doğacağını şuan anlayamazsn ama dikkatli beslenmezsen gelişim geriliği olabiliyor bazı durumlarda ben kaşar peynir ceviz muz ballı süt cok tükettim maşallah iri doğdu cok şükür
Fdle Sabgul42 abimin eşi gelinimiz ilk 4 ay kustu ağzına bişey süremedi sonra ki aylar da iştahı olmadığı için bisey yiyemedi vitamin ilaçlarını bile kullanamadı ilaç fobisi var ama maşallah yeğenim 4.250 doğdu yani biraz da genetik meselesi ama tabi sağlıklı beslenebiliyorsan beslen
gurcem Sabgul42 korkma bunyazdıklarını dort ay hıc yemedım 5.aydan sonra yumurta venpeynır yemeye basladım cok sukur gayet ıyıyız
tuba-ozdogan Sabgul42 hiç korkma bende oyleydim hiç yiyemiodum 4. aydan sonra acıkır ıstahın ve yersın yanı huc doyma hıssı yok suan ne bulsam yıyorum valla 😂
Sabgul42 Deletedmom0423 ilk üç ay ilaç kullanamadım zaten canım ama yeni yeni başladım kulanmaya balık yağı gibi şimdiki doktorun da yazdigi muz süt ceviz kasar hiç yemedim bu güne kadar inşallah bundan sonra zorlayacağım yiyebilirsem 🥺🙄
Deletedmom0423 Sabgul42 inşallah merak etme bi sorun olmaz ilk üç ay bende kilo vermiştim bişey yiyememekten snra toparladık
pyymamm Sabgul42 nasıl yiyebiliyosan bişeylerle karıstır öyle tüketmeye bak en cok kilo yapanlar onlar . Hem zaten birkaç hafta sonra iştahın acılır belki yiyebilirsin o zaman
Nml06 Merhaba, önemli olan organlarının gelişmesi, eli yüzü düzgün olması..kiloya çok takılmayın, herkesin hamileliği farklıdır. Sizi ve bebeğinizi besleyici gıdalar tüketmeye özen gösterin. Özellikle doktorunuzun kullanmanızı istediği ilaçları aksatmadan alın 💐
Sabgul42 Nml06 haklisiniz cnm eli ayağı düzgun olmasi herseyden once gelir 🙏ama ne kadar iyi beslenirse anne karnında gelişimi kilosu da o kadar iyi olur 🧿😍🤩
Nml06 Sabgul42 bu birçok şeyle bağlantılıdır, gıdalar oldukça mühim ama tek başına değil, şu an her şey oldukça yapay, tükettiklerimizin organikliği ortada o yüzden takviyelerle desteklenmeli ve son 3 ay çok kilo alacak 🌝
Sabgul42 Fdle maşallah canım valla ilaç kullanmadan bile gelişe biliyormuş o kadar güzel bende de takıntı oldu bu daha üç aylık hamileyim hemde 🤩iştahlı muzla sütle beslenen hamileleri görünce imreniyorum 😳
Sabgul42 Nml06 son üç ay daha da gelişiyor demek canim bakalım inşallah tosun gibi sağlıklı bir oğlum olur 😄😎
Fdle Sabgul42 valla ben muzla sütle besleniyorum aynen senin dediğin gibi 28 haftalığım 1200 gram olmuş miniğim geride değil ama haftasıyla uyumlu benim o kadar beslenmeme önde olması gerekirdi yani beslenmeye çok bakmıyor canım illa ki etkisi oluyor ama yapısı neyse o oluyor bebek
gurcem tuba-ozdogan ay bende oyleyım kahvaltıda bır ekmek yıyorum😔 kupkuru bır kızdım sımdı doymayan bır ayıcığa döndüm
tuba-ozdogan gurcem 😂😂😂 bazen gece ne yemedım ben die dusunuyorum emın olamadıgım bişe olursa kalkıp yıyotum dusun yani 😂
Sabgul42 tuba-ozdogan kız sen baya obur olmuşsun valla ben gece uyumadan pekmezli su yapıp icip uyuyorum onu da içerken atla karayı seçiyorum senin gibi olurmuyum ki 🤔😂😂
Fdle Sabgul42 kesinlikle öyle bunu bana doktorum da dedi öyle çok yiyeceklere düşme sağlıklı beslen normal beslen bebeğin yapısı neyse o olur dedi