belismomy 30 haftadan selamlar saçlarımı yıkayayım sadece dedim her gün zaten banyo yapıyoruz ne olur olmaz diye şimdi sadece saçımı yıkadım kasıklarım ağrıdı bu şekilde yapmamalı mıyım
Asellinannesi belismomy eğilmekten kasıkların ahrıyabılır canım benım artık herseyden agrıyor🤦♀️ Bnde 30+6 yım cok harektlı gece dahada harektlı uyutmuyıda bni
Cigdem07 belismomy Eğilmekten ağrımıştır belkide canım sen yine de dikkat et eğilmeneye çalış sen eğildikçe bebek sıkışıyo içerde.