Kubra_61 Kızlar ilk doktora gittiğim de İkiz gördük 2 hafta sonra birtanesi iki ye bölünerek 3 üz oldular 1,5 aylığız inanılmaz bel ve sırt ağrılarım oluyor yatmadan geçmiyor aranız da var mı 3 üz hamile?
Fatmanur_yakup17 Kubra_61 Allah kolaylık versin kuzum hiç duymadım valla uzun zamandır burdayım ikiz de nadir var Allahım mükafatını verir inşallah ❤️ sorması ayıp tüp bebek mi
Guligul Kubra_61 ikiz ucuz bebeklere bayilirim. Ne kdr sanslisiniz Allah yardimciniz olsun guzel bir hamilelik gecirin insallah..
Cemrekuyuci Kubra_61 merhaba bnimde 3 üz nasil gidiyo acba benim ikizlerimi almak istediler kabul etmedim
Mrwmrw Kubra_61 bende de 3 uz ,aynı bende 2 ile başladım bi sonraki kontrolde 3 oldu. Ama benim doktorum 11.haftaya kadar hala 3 olarak devam ederse bir tanesine redüksiyon yapılması gerektiğini aksı takdirde ilerleyen süreçte diğer bebeklerin de riskte olabileceğini soyledi
zehrafatih perinatoloji bölümüne gidin mutlaka ben 2016 da erken doğum yaptım dr hatası yüzünden üçüzlerimi pek kalkmayın özellikle 20 haftadan sonra sağlıkla kucaklamak nasip etsin inşallah mevlam
Kubra_61 zehrafatih Amin inşallah çok teşekkür ederiz. Bir iki doktor değişikliğimiz oldu doktorumuzdan memnunuz şimdilik, 20. Haftadan sonra dinlenin diyorsunuz şimdiden yatar haldeyim🙂
AhsenMila Ne mutlu size ne şanslısınız. Çoğul gebelikler hep sevimli geliyor bana :) Allah yardımcınız olsun. Tedaviyle değil anladığım kadarıyla genetik mi ailenizde var mı çoğul gebelik
Kubra_61 Cemrekuyuci uzun zaman olmuş yazınız yeni görüyorum kendi kendine görüldükten sonra 3. Müz kayboldu 2 olarak devam ediyoruz 21.haftamız🥰
Kubra_61 Mrwmrw uzun zaman olmuş yazınıza nasıl bir süreçtesiniz aceba? Bizim 3. Müz görüldükten 1 hafta sonra kayboldu şuan 2 olarak devam ediyoruz🤲🏻
Mrwmrw Kubra_61 ben 1 tanesinin 11 haftalıkken kalbi durduruldu,aksı takdirde hepsi kaybolabilir dedi doktor.bende aynı sizin gibi 21 haftaligim,allaha şükür su an herşey yolunda . Allah kalan yavrularımıza hayırlı ömür versin