Ebruszeyn canım bende 39+2 yim dr yarın gidecegim benim doktorumda perşembe bakalım gelmiyorsa suni ile deneyelim dedi ama en azından pazartesiyi beklemek istiyorum 40 dolsun diye bilmiyorum valla bi garip ruh hali kararsızım bende ama sezeryandan çok suni denenebilir eğer normal pozisyon aldıysa