Tprkncr Genc_anne_adayi benimde erkek öyle diyorlar da bakalım ne olacak. Benim 34.haftada erken olma durumu vardı 38 e kdr yattım ilaclara şimdide kendisi gelmiyor keyfi yerinde herhalde😄
Izzet Tprkncr 32 haftada erkn dogum riskiyle yatisim yapildi o zaman ishal basladi siddetli agro cektim bn ishalden kaynakli agri zannetmistim megerse dogum başlamış
Rneslihan 38+1 im bu gün kontrole gittim.suyu normal dedi .hala doğum tarihimiz 19 kasım . Her an doğum başlayabilir öyle olursa mutlaka beni ara dedi doktorum . Şimdilik beklemedeyiz.ve çok hareketli bebek benim durmuyor