Kızlar dün kontrole gitmiştim nst de sancı çıkmadı ama 2cm açıklık olduğunu söyledi istersen suni sancı vereyim doğurursun dedi ama kendi sancımı beklesen de olur sana bırakıyorum dedi bende sancımı beklemeyi tercih ettim. Bugün de afedersiniz böyle kahverengi bi akıntı gördüm. Acaba nişan mi yoksa çatal muayenesi yaparken ebeler ellerine tentürdiyot sürüyorlar ya o mu geldi kararsız kaldım 🤔 hala hiç sancım da yok 😶