ozleem61 Merhaba arkadaslar mart sonu - nisan gibi dogacak olan bebek icin nasil kiyafet alinmali daha cok yaz icin ince biseylermi yada kalin seylermi ??
Deletedmom2224 ozleem61 havalar ancak haziranın ortasında ısınacak ben ilk giyeceği şeyleri kışlık aldım mart başı yada ortası gibi doğacak bu arada. Cogu kıyafeti kalın ve uzun kollu hem zaten onlar bizden daha çok üşüyorlar 😊
Deletedmom2224 ozleem61 zaten önce yeni doğduğunda giyeceklerini alın diğerleri arık doğduktan sonra. Çünkü kaç kg olacaklar bilemiyoruz 😊