Caglatpl Merhaba , Ben ikize hamileyim 21 haftalık bir bebeğim 3 gün büyük karnımda birinin hareketlerini çok net hissediyorum diğer bebeği hiç hissetmiyorum korktum sağlık ocağına gittim onlarda kalp dinleme cihazı var dinledik kalbini 140 atıyor kalbi dedi detaylı ultrasonuma 1 hafta var beni korku sardı neden hissetmiyorum hareketlerini yada neden hareket etmiyor sizde böyle bişi oldumu her bebek hareketlimidir yoksa benim bebeklerimin biri çok hareketlide biri hareketsiz mi cok değişik düşüncelerdeyim ya
Gamm Caglatpl için rahat olsun canım benim de öyle kızım hiç durmuyor sabahtan akşama kadar ama oğlanı hissedemiyorum gece uyanınca filan arada herhalde gece ayakta hep kontrollerde sıkıntı yoksa içini ferah tut ♥️ Yine de doktoruna da danış
Mom18_ Caglatpl benim kuzenimde yeni doğum yaptı ikizlere. Bütün gebeliği boyunca öyleydi. Biri çok hareketsizdi hiç korkma canım. Genelde duyduğumda öyle oluyo. Doğduğunda bile karakterleri çok farklı oluyo 🙂
Hacer_ikiz_gebe Caglatpl aynısını yasıyorum 22+5 iz oğlum cok az hareket ediyo kızımın maşallahı var korkuyodum 2-3 gündür bugün hıçkırdı biraz rahatladım 😊
Sidelya Evet benim de bebeklerimden biri çok az hareket ederdi ben de korkardım bazen dürtüklerdim hareket etsin diye o zaman ederdi o da minicik 😬 doğdular ve 3 aylık oldular bile bi sorun da yok sen de içini ferah tut yoktur bi şey inşallah 😌
Bnr Benimde öyle sağdaki çok hareketli sol o kadar hareketli değil doktor baktı bir sıkıntı görmedi hatta sağdaki soldakini sıkıştırmış yavrum 😂😂😂
Hacer_ikiz_gebe Gamm aynen benimde kız hareketli demekki bizim oğlanlar dogduktan sonra hareketlerini gösterecekler 😄