Aslikose16 Kızlar iyi geceler🤗 Burun aspiratörü ve termometre önerisi alabilir miyim? Marka model? Termometreyi kulaktan ölçer mi almalıyız alından ölçer mi? Cilde temas edenlerden mi yoksa temassız mı ? Değerli önerilerinizi bekliyorum😇
tugcakkn Aslikose16 ben burun aspiratörünü chicco dan aldım ateş ölçeri de wee marka sanırım kulaktan ölçenler daha iyi deniyor 1-2 saniyede sonuç veriyor.Temassız olanlarda yanılma payı çok fazla kulaktan ya da kol altından almak gerekiyormuş
17022020 Aslikose16 Ben aspiratörü şuanlık almayı düşünmüyorum izotonik su ile deneyeceğim gerek olursa alırım belki sonra.Termometre ise braun 6520 aldım kulaktan çok fazla önerisi vardı içimde rahat 🙏🏻🥰
Aslikose16 tugcakkn bende çok arada kaldım 34. Haftama gircem onu da alıp kenara koyayım dedim ama bir türlü karar veremedim. Önerinizi dikkate alıcam 🤗 ebebekte chicoo nun bir seti var 80 TL onu mu alsam acaba burun aspiratörü yanında termometre hediyeli
17022020 Ne demek 🥰 serumu illa bebek için olan minik minik tüp almanıza gerek yol eczaneden büyük torba alıp onu güzelce saklayıp minik enjektörle de yapabilirsiniz 🥰 ancak bazı anneler iki burun deliğinden sıkıyor böyle pek işe yaramıyor birinden sıkın diğerinden akıyor eriyip de zaten 🙏🏻