Papatyanna ben inşirah süresini okuyorum Canım hep elimi karnıma koyup ve bu duanın gücüne çok inanıyorum benimse korkularım var yeni hamileyim diye hatta az önce idrarımı yaptıktan sonra hafif pembemsi leke geldi korkuyorum yarın hastaneye gidicem inşallah