Ben Medine Meltm Adalıoğlu'na gidiyorum. Bizim elektirğimiz çok güzel tuttu. Tüm sorularıma sabırla cevap veriyor. 3 haftada bir çağırmasına rağmen istediğin zaman gelebilirsin diyor. 10 günü geçen muayenelerde 80 TL lik muayene ücreti ödüyorum. SGK lıyım. 15 TL si de peşin ödeniyor. Medine hanımın izinli olduğu bir gün Pınar hocaya gittim, onu da çok sevdim açıkcası. Aynı zamanda işime de çok yakın olduğu için doktoru görüp hemen işime dönebiliyorum.