Skn23 benim de 32.hafyada nsty ilk defa bağladı çalışabilir raporu almak için o gün çok az sancı çıktı serum falan verdi geçti şimdi randevum pazartesi 2 hafta geçti bende sertleşme oluyor alt tarafta sızı oluyor bende korkuyorum erken gelicek diye belki tam tersi olur dotkors sorucam pazartesi