Kızlar merhaba;
Ben genel anestezi ile Doğum yapıcam. Bu konuda bilgisi olan var mı? Bebeği hemen emzirebiliyor muyuz? Ayılma aşaması ne kadar sürüyor? Ağrısı sızısı çok oluyor mu? Çok merak ediyorum. Normal Doğum istiyordum, o olmazsa epidural istiyordum ama malesef mecburen genel anestezi ile Doğum yapıcam 🙁