Neslyyy evet yapılıyor.Ben yaptırmadım ama burdaki postlarda çok okudum.Kadın doğumdan randevu al ikili test yaptırmak istediğini söyle yönlendiriyorlarmış randevu vs.Hatta riskli gebelik varsa araştırma hastanelerinde perinatalog uzmanları da var.Sadece çok fazla bilmiyoruz bunları.Bende geç öğrendim bilseydim devlette yaptırırdım.Yarın ikili testim var umarım herşey normaldir.🤗