Dilek74 İyi geceler hanımlar şeker yüklemesi yaptırdınız mı kacıncı haftada yapılıyo sızce gereklı mı
Kbra1234 Dilek74 24-28 haftalarda yapılıyor kimine göre yapılmaması lazım kimine göre yapılması lazım ama gizli şeker varsa bu bebeğine zarar doktorların tavsiyesi günde yediğin 2 çikolataya bedel yaptıracağın şeker yüklemesi diyorlar yaptırmak istemezsen de düzenli olarak açlık tokluk testi yaptırabilirsin
Selinsu Dilek74 26. Haftada yaptirdim 50 gr seker. Bi sorun cikmadi cok şükür annem ve ananemde seker hastaligi oldugu icin yaptirdim ben risk almak istemedim
Seda_123 Dilek74 24 28.haftalar arası yapılıyor doktorum benden istemedi açlık tokluk şekerine baktır yeterli dedi baktırdım normal cıktı zaten
Grhn Dilek74 şeker bebek içinde riskli olduğu için yspılması şart ona göre tedavi görüyorsunuz arkadaşm insulın tedavısıne başladı Benım çıkmadı zaten vucudunuzda yoksa çıkmıyor korkmayın yaptırın bebeğinizi ve kndinizi riske atmayın