Gulsinemborek ben 38+4ken gittim catın dar VS bişiler söyledi sezeryan teşviki konustu. İçime sinmedi baska doktorlar gezdim ve bebek kanala inmeden doğum baslamadan kimse kimseye çatın dar diyemez dedi ve sanki aynı ağızdan konusurlar gibi aynı şeyi söylediler bence hiç kafama takma.