bebiiimamm merhaba aynı konudan ben de muzdaribim kaşınıyorum sürekli gebelik ürtikeri olabilir dedi doktorum karaciğer fonksiyon testlerime falan baktı bişey çıkmayınca çok artarsa cildiyeye gidebilirsin dedi ama olabilirmiş her gebede görülmese de sıklıkla rastlanan bi duru içini ferah tut kaşıma ve soğuk kompress iyi geliyor deme bence 😌