Blghnbas ya bende 23 haftaya girdim tam 10 kilo almışım,doktor şekeri tuzu kes dedi.hiç kesebiliyon mu diyen yok😁..bide sanki 10 kilonun 8 ini surattan aldım,yanaklarımdan fotograf bile çekilmiyorum😎 ama sonrasında dönüşümüz muhteşem olur kızlar takılmayın 😎😎😎