Elif27 Yildizesila allahın izniyle bende kasımda kavusacam bebeğime 2. Hamileligim ilk bebeğimi 8 haftalikken kalbi durduğu için kaybetmiş tim
nzngk Elif27 doktoruna sor coraspirin kullan canım, bende ilk gebeliğimi 11 haftada kaybettim kalbi durmuştu şuan 2.ci gebeliğim 16 haftam coraspirin kullanıyorum kan sulandırıcı..
Merweeeeee Elif27 benimki de 31 ekim ama kadım sayılır. Kızlar üst karında şişlik ve sertlik oldu mu sizin de
Yildizesila Elif27 3/4 haftalik gelecek ayin 5 ogrencem tam randevum var 🙂 insAllah hersey yolunda gider guzel dusun hersey guzel gecsin 😍
minnosveannesi Benim de kasımın ilk haftası gibi 😍 kızlar benim karnım sanki 4-5aylık gibi şiş sizde de oldu mu öyle 😅 mide bulantılarından bahsetmek bile istemiyorum hiç geçmiyor 34 gündür
Ayse13 minnosveannesi 8+5 haftalığız ilk günden beri karnım davul gibi gazım çok fazlaydı şimdi hala şiş ama ilk haftalar gibi değil herkeste oluyormuş galiba 🙂)