Nurak termal su hem sıcak olduğu için zararlı hem de İçeriğinde radyoaktif gazlar var. Bunlar gelişmekte olan bir bebek için zararlı olabilir. Doktoruna da sor ama uzak durmalısın. Ben normal zamanda termale gittiğimde hep adetlerim 3-4 gün önce gelirdi. Yani bir şeyler yaptığı kesin. Ayrıca havuz da enfeksiyon riskinden ötürü gebelikte önerilmez.