Nevinnn ben İstanbul’dayım ve gebelik okuluna gittim. Kesinlikle tavsiye ederim. Mümkünse 20. Haftalarda başlanmalı. Hem hamilelik süreci hem de lohusalık, emzirme, bebek bakımı konularında çok güzel şeyler öğrendim. Bugün son dersim vardı. Emzirme konusunda , bebek yıkama gibi konularda pratik yaptırdılar. Hiç olmazsa güvenim geldi kendime.