Humeyra2014 Hanımlar 36+3 haftadayım hurma yemeye başlamalımiyim baslamaliysam ne kadar yemeliyim günde kaç tane sizce bilgisi olan yazabilirmi
Heisenberg Humeyra2014 Sanırım 3-4 tane yemek yeterli olur. Bende düzenli olarak yemek için hurma paketi almıştım hamileliğimin son dönemlerinde. Kendimi tutamadım iki günde tüm paketi yedim. Ertesi gün tekrar aldım onu da hemen tüketince şekerim çıkacak korkusuyla vazgeçtim hurmadan :)
Gizemkr Humeyra2014 bende 36+4 üm günde en fazla 3 tane yiyorum fazlasına gerek yok demişti ablam normal doğum yaptı sende riske atma bence 3 adet yeterli bence ama yine iyi araştır cnm
Betuel11 Heisenberg tek sayılar halinde tüketirseniz şekeri karbonhidrata çevirir enerji verir şekeriniz çıkmaz korkmayın 🙂 yinede abartmamakda fayda var herşeyin çoğu zarar.
Bilge80 Rmysa_29 bende 39 a geldiğimde bebek gelmezse öyle yaparım heralde çünkü ilk oğlum 41 de geldi 😀
Sanemm Böyle birşeyi ilk defa duydum kızlar ben hac ta hamile kaldım şimdi Ocak’ta tekrar umreye gidicem ve normalde de sürekli hurma zemzem yer içerim ne gibi faydası varmış Doğuma
Suradamar Sanemm hamilelikte doğuma yakın zamanlar hariç günde en fazla bir adet yemek gerek fazlası iyi olmayabilir canım. Zemzemin bir zararı olmaz 3 yudumda şifa yetine sana da bebeğinede iç. Zemzemi ne niyetle içersen öyle fayda verir Allahın izniyle 🙏🏻
Gulcagsahra Humeyra2014 vallahi belki iki kilo yedim ama doğuramadım 🤣😂 42ye yakın sezaryen ile doğurdum 🙈😬🤣
Suradamar Humeyra2014 hurmayı tek adet yemek gerekir sünnet böyledir 1-3-5-7 şeklinde. Dilerseniz 3 ya da 5 tane yiyebilirsiniz. Allahın izniyle şifa olur ☺️
Betuel11 Humeyra2014 Ben günde 7 hurma diye biliyorum kendim yapamadım ama doğumu kolaylaştırıdığı yönünde Allahın kelamı var. meryem suresinde geçer muhakak ki faydalı olucakdır tekli sayılar halinde tüketmek daha yararlı şeker açısından. 3-5-7 gibi.