Musel bana doktorum 2 kapak iç dedi çok kabızlık vardı. Bir kaç saat sonra gaz başlayacak sonrada ishal gibi tüm bağırsaklar temizlenecek. Bir gün içme sonra 2 3 günde bir 1 kapağa düşür. Ben böyle böyle şuan onu içmeden kendim çıkabiliyorum tuvalete. Şifa olsun canım az kaldı kurtulacaksın