Beetuskoo Bebeğinizin hareketlerini hissetmeye başladınız mı? Ne sıklıkla hissediyorsunuz ? Ben çok az hissetmeye başladım 2 gündür
kubra6495 Beetuskoo bende bi kaç gündür genelde akşam bi kaç gece bi kaç kere hissediyorum hafif bişey dokunuyo gibi
Minigim_ Sabah kalktıgımda ve gece uyumadan hissediyorum. gün içinde hissetmiyorum çünkü hareket halinde olduğumdan. Hatta temizlik yaptım 3 4 gün hissetmedim birşey mi oldu korktum allaha şükür ıyiymis. 19+3