Gokmeninannesi Oturuyorum kızlar sanki çişim var gibi sonrsia gidiyorum tam 2 damla sonra çıkıyorum 3-4 dakika sonra yine aynı ama böyle sanki aşırı ihtiyacım var gibi bi daha gidiyorum bi daha 2 damla bu arada 38+4 haftalığım neden acaba böyle bu bebek baskı yapıyor demek falam mı anlayamadım doğuracak mıyım yoksa inşallah 😀😀😀
Fatmanurr3446 Gokmeninannesi ayni durumu bende yasiyorum canim 38+2 ama benim suan sancilarimda var senin varmi ?
Duuyguum Gokmeninannesi bende öyleyim İnan ki sürekli söylenerek çıkıyorum lavabodan yapıyorum elimi yıkarken tekrar geliyo
mercimegin_annesi Gokmeninannesi 37+3 üm bende de aynı şekil bebek doğum kanalındaysa baskı yapıyor. Bende cildiriyorumm 😂🙈
Esesennn Gokmeninannesi idrar yolu enfeksiyonun olabilir bir idrar tahlili yaptır bence ne olur ne olmaz
YagizAlpinannesi Bebek baskı yapıyor.bosuna demiyorlar bebegin ilk oyuncagi annenin meshanesi diye 😂😂
tunanehir 36+3 gunluguz bizde bugün kontrol vardi bebek iri olduğu için çok baskı yapıyor dedi doktor sürekli tuvalet ihtiyacım var çıkıyorum 2damladan fazla yok ayın 22 sine sezeryan günü aldik çokta heyecanliyim doktor insallah ögune kadar sabreder dedi bakalim kismet
Aynur1990 Gokmeninannesi biz 39+4 üz bende aynı durumdaym bugün kont vardı muayene olana kadar beş kez lavobaya gittim😊
Yesimeliz Gokmeninannesi bende oyleyim 38+2. 2 gun sinra dogumum var. Asiri mide yanmasi cekiyorum ole bole deil. Ölcem. Asitten.
Mutluana Gokmeninannesi benim de sık idrara çıkma durumu oluyor ama enfeksiyon olma ihtimali de var, bi doktora danışsan iyi olur
nazel123 Kızlar bendede arada aşağıda bir sancimi yada acı gibi birşey oluyor 2sn flan sürüyor 39+2deyiz sizdede oluyor mu kanala girmemişti daha acaba onun için mi çabalıyor 🤷♀️
Mervebzkurt nazel123 aynen benim de alt tarafta bıçak saplanması gibi sanci oluyor inletiyor bazen 🙄 ama kanala yerleşmemiş benim bebiş de 👶 36+5 im ben de
Cigdem07 Gokmeninannesi Canım bende 37. Haftadayım 😃 aynısını yaşıyorum bi damla bile olsa çok kötü sıkıştırıyo 😃 allahtan perşembe günü sezeryanım var rahatım 😂 gece 100 kere kalkıyorum wc gidiyorum. Normal yani son zamanlar böyle geçiyo