HvvGlKrdl
Kizlar merhaba 🤭🤭35+6 haftaligiz Bugun kontrolum vardi, hersey iyi cok sukur bebegim de saglikli🙏 Ama doktorum Nts de fazla sanci oldugunu soyledi ve bebegin basi iyice asagiya inmis.. Net ve kesin bisey soylemedi ama biz yakin mi gelmesi diye sordugumuz da kesinlikle bilmiyorum dedi.. Normal dogum tarihim 11 Aralikti simdi 2 haftaya gelme olasiligi var midir? Boyle bi durumla karsilasan var mi? Bebegimin gelmesini sabirsizlikla bekliyorumm ama istemiyorum 2 hafta icinde de 😔 Annem Turkiye'den gelecek vizesi de 2 haftaya anca cikarmis sonrasinda gelecek o da bebek erken gelirse yetisemicek doguma, buna cok uzuluyorumm..