Busra5454 Merhaba arkadaşlar, Munderm jel 30g kullanmaya başladım 3 hafta sonra 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Doktorların bazıları aldır çocuğu diyor, bazıları aldırmak çok keskin karar yakından takip edilmeli jel olduğu için çocuk etkilenmemiş olabilir diyor. Daha önce böyle bir şey duymuş olan yaşamış olan var mı? Bu arada munderm X grubu bir ilaçmış :(
26mrv Busra5454 sonuçta bi rouctane aknetrent değil bende daha öncelerde kullanmadığım jel hap kalmadı buda sonuöta sürülen bi krem bu kadar etki edermi hiçbi fikrim yok ama nebileyim inşalllah kötü birşey yapmamıştır iyi haberler alırsın inşalllah